29 Ekim 2008 Çarşamba

Yasak

Herkes heryerde bu konuda bahsediyor, zaten bu siteye giriyorsanız da bu konu hakkındaki düşünceniz az çok bellidir, zaten Rui kardeşim gayet güzel yazmış. Ben inanılmaz bir açıklama gördüm onu göstermek istiyorum, cidden yorum dahi yapamıyorum. "YouTube’un ardından dünyaca ünlü günlük sitesi Blogger.com’un kapatılmasıyla, uluslararası sitelere yönelik kapatma kararları yeniden gündeme gelirken, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, bu sitelere uyarıda bulundu. Türkiye’de para kazanan bu sitelerin, bu ülkenin kurallarına uyması gerektiğini belirterek, “‘Ben YouTube’um, ben Facebook’um bana kimse karışamaz’ diyemez. Keyfilik asla. Bu ülkede para kazanıyorsa, vergisini verip kaydını yaptıracak” dedi". (bu da linki http://www.aksam.com.tr/haber.asp?a=133807,6 )
Facebook Yuutub akıllı olsun!

Hiç yorum yok: