19 Ekim 2008 Pazar

Dibe vurmadan yüzeye çıkamazsın

Dünkü maçtaki gibi ancak bir kaç maç kazanabilirsiniz. Bu bir kaç maç da belki bize biraz zaman kazandırır, Aragones paşa da görür belki bazı şeyleri,mesela milli takımda uyguladığı sistemin bu kadroyla olmayacağını. Başlığa gelince, bu söze ben de inanırım, insanların bazı şeyleri fark etmesini sağlar bu durum ve en dipten güç alıp yukarıya çıkabilirsiniz. Bu tarz durumlarda Ali Bilgin sağ bek oynadığı tek yarıda iki sezondur oynadığının toplamından daha yararlı olur, Uğur 4 kişinin arasında topu doksana asar, Semih son saniyede gol atar (hoş bu pek sayılmaz alışkanlık yaptı adam bunu =)), isminin başına her zaman " Olum kim lan bu" gelen Gürhan sol kanat yerine sağ açık oynayıp Kazım'dan etkili olur. Açıkçası ikinci yarıdaki futbol gene çok iyi değildi ama bakalım umut fakirin ekmeği umarım yukardaki söz doğrudur.
Buarada Mehmet Demirkol yazmış bugun-ki kendisi en sevdiğim, en düzgün spor yazarlarındandır-, sadece bir öneri olarak ben de dile getireyim istedim. Fenerbahçe'nin en büyük üç gücü olan Alex,Semih,Guiza'yı neden bir arada oynatıp arkalarına da en yetenekli adamlardan oynayan ileri geri yapabilecek bir üçlü kurmaz ki demiş Mehmet Demirkol, bu isimler de Uğur-Emre-Deivid olabilir sanırım. Emre zaten 5 maçın 2sinde oynamayacağı için de Deniz'le (Selçuktan daha yi bir alternatif olduğunu düşünüyorum) değişmeli oynayabilir. Kağıt üstünde orta saha kolay geçilebilir duruyor ama ben de topu karşıya yıkmak daha kolay olacağı için gözüktüğü kadar kolay olmayacağına inanıyorum, hem bu şekilde Aragones çok sevdiği "ortasaha elemanlarını tam gaz oynatıp sonra değiştirme" taktiğini de yapabilir. Neyse konu saptı, postun mottosu başlıkta, isteyen "umut fakirin ekmeği" diye de algılayabilir tabii :)

Sizler için özel olarak Kocaeli'ye yolladığımız navy de izlenimlerini paylaşır bi ara heralde.

Hiç yorum yok: