19 Ekim 2008 Pazar

‘Tanrı mısın sen?’

Yılmaz Vural'ı severim, büyük şovmendir, büyük maçların adamıdır, baya eğlenceli gelir bana ve toptan da anlar. Bitmek bilmez Fenerbahçe sevdası vardır, "Fenerbahçeyi bana verin, üç yıl üstüste şampiyon yapayım" sözü meşhurdur, tekerli sandalyeyle çıktığı maçta sandalyeden kalkıp hakemin üzerine yürümüşlüğü vardır, son yıllarda dış görünüşün de önemini anlayınca iyicene süper bir adam olmuştur "Benim de rolexim benim de cipim var" demişliği bile var(mış). Antalyaspor'la güzel bir yola çıkmışlığı ve izlediğim maçlarında da iyi top oynatmışlığı vardır ama işte dediğim gibi büyük maçların adamıdır anca TV'lerin yayınlamadığı maçları pek sallayacağını düşünmüyorum açıkçası ama keşke bir klüple uzun süreli anlaşıp yapabileceklerini gösterse.
Neyse konumuz Yılmaz Vural güzellemesi değil, dün söyledikleri: “Bu bize yapılmış bir terbiyesizliktir. Uzatma için verilen bir süreyi 1 saniye geçiyorsa maçı bitireceksin. Semih 2 kere faul yapıyor, atmıyorsun. Uğur faul yapıyor, atmıyorsun. Takdir hakkı denilen lanet şeyi hep rakipten yana kullanıyorsun. Sonra geliyorsun beni saha dışına çıkarıyorsun. Zaten 90+5 olmuş daha ne yapıyorsun yani? Tanrı mısın sen be? Oyuncuma taktik veremeyecek miyim? Dışarda görüyorlar, “ağabey ağabey” diyorlar, burada garip bir tavır. Bu ülkede bir tane hakem yok. Tebrik ediyorum kendilerini, utansınlar. 10 sene oldu, bir tanesi gidip Avrupa’da düzgün bir maç yönetemedi. İnsanlarda yürek yoksa böyle oluyor işte. Ben antrenörlük yapsam ne olur, yapmasam ne olur. Yıllardır aynı şeyi konuşuyoruz, bu kadar basiretsizlik olmaz. Ne oldu kazandılar da, bir tarafı sevindiriyorsun, diğer taraf ne olursa olsun. Ne ala memleket.”

Tamam son dakikada yenilmişsin, faul olduğunu düşünüdüğün pozisyon sonrasında gol yemişsin -ki bence değil-, gazını alıp hakeme de sallamışsın, kendi oyuncularının sertliklerini görmemişsin onu da anladım da uzatmalar için söylediğin söz oldukça komik be, devamı ise daha süper. Ben de demiyorum ki türk futbolunun hakemleri süper on numara ama ayıptır bence bu sözler. Adam senin sarılmana katlanmak zorunda değil be hoca yapma gözünü seveyim.

Hiç yorum yok: