11 Mart 2009 Çarşamba

Fernando Meira

Söze haber vererek girmek icap ediyor: Zenit Fernando Meira'yı 6 milyon euro bonservis bedeli karşılığında transfer etti. Bu cümleyi kullandım çünkü Meira mı gitmek istedi yoksa Galatasaray mı Meira'yı göndermek istedi, tam emin değiliz. Yine de her iki taraf açısından karlı ve hayırlı bir iş olacağını biliyoruz.

Artık kariyerinin son dönemlerine gelen 31 yaşındaki Meira bir daha bu kadar büyük paralara transfer olamazdı. Ekonomik sıkıntıları büyük olan Galatasaray'ın Meira'yı elden çıkartması, bu açıdan çok isabetli bir karar. Meira da burada aldığından çok daha yüksek bir para alacaktır Zenit'te. Açıkçası ben Meira'nın çok iyi bir futbolcu olduğuna inanıyorum, hatta biliyorum. İlk kez Galatasaray'da izlemiş olsam, "Bu adam kim?" diyebilirdim. Belli ki buraya uyum sağlayamadı Meira. Toplamda 37 maça çıktı, ne o bir şey oynadı, ne de biz onun oynadığından bir şey anladık. Hal böyleyken gitmesi iyi oldu. Hamburg maçında 18'lik Semih Kaya oynarsa, yeni bir defans kazanırız. Yine de bence Bülent Korkmaz risk almayacak ve Hakan Balta'yı stopere çekip sol bekte Volkan Yaman'ı kullanacak.

Hiç yorum yok: