12 Eylül 2008 Cuma

Tek Taraflı "Futbol Zirvesi"




Herkesin bildiği üzere, bugün çok sayın başkanımız fbtv'de gündemde ki konularla ilgili açıklamalar yaptı. Yaptı ama yine aradığımız cevapları bulamadık kendisinde, kendi küçük dünyasında yanıtlar verip durdu program boyunca. O programda 5 tane gazeteci yerine, tribünden tek 1 kişi olsaydı o sıktığı palavraların cevaplarını bir bir patlardı suratına; ama böyle bir şey kendisinin işine gelmiyeceği için olmadı. Şimdi ben en azından buraya yazayım o cevaplarıda, belki okuyan bir iki işi olursa onlar için aydınlatıcı olur.


"Kulübün başkanının Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu'nda özel yeri yoksa kimsenin özel yeri olamaz."


- Tribün kültürü olan her ülkede, tribün grupları bulundukları tribünde bir arada dururlar. Bu gayet doğal bir şey, bunu a.y. da çok iyi biliyor. Ama tabii ki, -ben bu külüpte kendimden başka güç istemiyorum - diyemediği için, böyle saçma bir cevap veriyor.


"Ama gördüm ki rant var. Genç Fenerbahçeliler daha sonra şapka, atkı kaban çıkarttılar. Genç Fenerbahçeliler diye kaban satıyorlar. Ayda 25-30 milyarlık mal satıyorlar. Bu kimin cebine gidiyor."


- Rant rant rant... Ottan boktan haberi var çok sayın başkanın, ama GFB'nin "ürünlerimizi fenerium üretsin" isteğinden haberi yok.


"Kombine alanlardan bir sürü şikayet var"


- Resmi siteye koydurttuğu, gülünç şikayet faxlarından bahsediyor heralde burada sayın başkan. Biz de aynı tribünde olmasak inanıcaz da o faxlara, naparsın işte. Her tarafta kamera sistemi olduğu söyleniyor, o faxlarda anlatılanların tek bir tanesinin ispatını versin kamera kayıtlarıyla da biz de görelim. Bu gelen şikayet faxlarıyla ilgili, bizde çektik yüzlerce fax ama pek kaale alınmadık ne yazikki.


"Biz tribüne çıkıyoruz. Ama yerimize oturamıyoruz oturtmuyorlar dediler. Çıkarttım oturttum. Orada oturanları kaldırttım. İnerken yine baktım çocukları yine kaldırmışlar gittim baktım başkası oturmuş alkol içmiş zil zurna sarhoş bu sefer 'Alkolik hareket engellenemez' diyorlar."


- Geçen sezon başı E bloğa çıkmasını anlatıyor burada. Yine Allah' dan ordaydık da yaptıklarının, bu söyledikleriyle uzaktan yakından bir ilgisi olmadığını biliyoruz. - Alkolik hareket engellenemez - çok sayın başkana bu akılları veren hangi salaksa, forumların geyik bölümlerine falan fazla takılıyor heralde.


"Genç Fenerbahçeliler kale arkasında, bilet, otobüs desteği yaptım. O andaki şartlar gereğiydi."


- O an ki şartlar, bu lafı açarsak birazcık - takım hüsranlarda, kongrenin desteği azalmış, bari tribünle iyi geçinelim - Sonra n'oldu, takım başarıyı yakalamaya başladı; kongrenin desteği geldi; yeni türeyen garip bir kitle, gelmeye başladı stada onların desteği zaten gırla. Bu sırada tribün kendini düzeltti, senin yardımın olmadan dimdik ayakta durmayı başardı. Sende bu durumda onların yoluna taş koymayı tercih ettin.


"tribünde 200 kişi bunlar"


- Kaç 200 kişi olduğunu yarın Ankara'da görsen daha iyi olacak sanki; ama yinede öyle bir gün olursa 200 kişi kalmayı, senin gibi iki yüzlü olmamaya tercih edecektir bu tribün.


Çok sayın başkanın, İbo ve Marco ile ilgili söylediklerine de bir iki cevabım var, ama onu Ankara dönüşüne bırakıyorum. Günün özetini bir cümlede yapmak istersem: Yaz çiz oyna aziz.

Hiç yorum yok: