12 Eylül 2008 Cuma

Belçika maçına dair


Maça dair bi çok şey söylenti, Emre bu takımın lideri olur mu, Arda dışında neden bi allahın kulu adam gibi top oynamadı, Ömer Üründülsüz maç keyifli oluyormuş, Mehmet Topuz milli takımda neden dökülür, bu Çağlar ne işe yarıo hacı, Gökhan Zan değil milli takımın Hacettepe'nin ilk 11ine girmeli mi, Selçuk İnan'ın takıma girmesi için ne yapması lazım hazır Aurelio'da yokken falan falan. Bunları geçip Fatih Terim'in sinirlenmesine değinicem ben, tamam Fatih Terim'in kişiliğinden pek hoşlanmam, oldukça itici bulurum, maç esnasındaki şovlarını komik bulurum falan filan ama milletin şu geçen maç sonrası "Fatih Terim çok ayıp etti " falan demesi kadar da saçma bişi duymadım. Karşı takımın oyuncuları her dakika kendini yere atacak, Arif Erdem'den kötü sakatlık numaraları yapacak, tekinik direktörleri de önce maç esnasında sahaya ikinci topu atıcak sonra da tepki gösteren teknik ekibe de el kol hareketleri yapacak öküz boynuzlu falan diyip sonra da "İçimden geldi topa vurdum.(bu ne demek biri bana açıklasın abi) Fatih Terim'in maç sonrası elini sıkmak için bekledim ama o sıkmadı elimi. Çok ayıp kırıldım bik bik" diyecek, sen de sonra Belçika teknik direktörünü savunacaksın öyle mi? Bütün "aaabi morinyo çok karizma adam gene lafı koymuş gene şov yapmış süper yauu" diyen gazetecilerimize ve arkadaşlara gitsin o zaman bu post. Fatih Terim'in "maço şovlarını" da savundurdunuz ya helal olsun.
Bir de şimdi geldi aklıma, Servet maçtan sonra yediğimiz gol için, "Tuncay'ın tutması gereken adamdı o, ama yerine giren arkadaşımızun bundan haberi yoktu sanırım" gibilerinden bişiler demiş, bu da Avrupa 3.sü takımın halini gösterir, helal olsun oyuncu değişikliğinde tutacağı adamı göstermeeycek kadar "organize" takıma. Mourinho'nun klasik bir görüntüsü vardır arkadan çekilmiş, oyuncu değiştirirken giren iki oyuncusuna da kimi tutacağını ve o kişinin potansiyel koştuğu yeri gösteren. Bizde adamı söylesek yeterliydi.
Yeni gördüm tamam bu son editi: Buarada Fotospor inanılmaz bir başlık atmış; Top Belçikalı diye. Son 3-5 yıldır direk hakaret edilmemişti, en son o... çocukları diye bişi hatırlıyorum, helal olsun Fotospor bir geleneğin daha söndürülmesine izin vermemişsin.

Hiç yorum yok: