21 Eylül 2008 Pazar

Niçin Yanıldım ?

Bundan bir önceki, Fenerbahçe'nin dününü ve bugününü incelediğim yazımda Fenerbahçe'nin geçen seneye oranla çok daha kötü olduğunu ve bugünkü Gençlerbirliği maçından beraberlikle ayrılacağını yazdım ve ekledim; yanılırsam, niye yanıldığımı yazmam lazım.

Yanıldım, çünkü futbolun bir rakibe karşı oynandığını unuttum. Tamam Fenerbahçe eksikleri olan bir takım ve kesinlikle iyi oynamıyor, ama karşısındaki Gençlerbirliği'nin biraz da ismine kanarak hata ettim. Maç Gençlerbirliği açısından tam bir kabustu bence. Defansta sürekli olarak diziliş hataları yapan, adam kaçıran ve kart gören oyuncular, ileri uçta da kendi halinde ve ortalama bir Süper Lig takımı kalitesine erişemeyen oyuncular. Tamamen Mehmet Nas'ın ayağına bakan bir takım. Fenerbahçe cephesindeyse değişen hiçbir şey yok. Yine çift ön libero, yine sadece 4 oyuncuyla hücum, yine bekler açık, yine stoperler rakibin top almasına izin veriyor. Sadece bu sefer karşılarında çok daha yeteneksiz bir takım vardı. Bugün Fenerbahçe'nin karşısında ilk hafta yenildiği Gaziantepspor olsaydı işler çok daha farklı olabilirdi. Kaldı ki rakibi 10 kişi kalmadan önce Fenerbahçe yine evinde oynadığı bir oyunda yeteri kadar pozisyon bulamadı. Özellikle geçen seneye kıyaslarsak, ilk 20 dakikada bulduğu pozisyonların yarısını koca bir ilk yarıda bulamadı.

Özetle Fenerbahçe'de değişen hiçbir şey olmadığını düşünüyorum. Yanılırsam, tekrar niçin yanıldığımı yazacağım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ALEX ATTI GOL OLDUU

ruicosta10 dedi ki...

evet güzel goldü tam direk dibine bıraktı.