10 Mayıs 2009 Pazar

Sivas TürBülent'e(!) Girdi

Öncelikle Bülent Uygun'u tebrik ediyorum, ve seneye "Nasıl antipatik olunur?" adlı bir konferans dizisi vermesini öneriyorum. Sivasspor gibi herkesin desteklediği ve kendi takımı olamazsa şampiyon olmasını istediği bir takımı çok kısa sürede ligin en sevimsiz takımı haline getirdi, vallahi büyük başarı. Sivasspor'un bu seviyeye gelmesinde ve iki senedir şampiyonluğuna oynamasında en büyük başarı Bülent Uygun'undur, buna kimsenin itirazı olamaz. Ancak geçen sene son haftalarda gelen hüsrandan sonra ben biraz daha akıllanmasını beklerdim. Hala saha kenarında aynı iticilikteki hareketlerine, hem kendi futbolcusunun hem de bütün futbol kamuoyunun kafasını karıştıran anlamsız açıklamalarına devam etti, şimdi de sonucuna katlanıyor/katlanacak. Ben Sivasspor'a karşı oynayan bir futbolcu olsam, bu saçmalıkları gördükçe daha büyük hırs yaparım Sivas'ı yenmek için.

Bu arada Bülent Uygun, fantastik sistemi TürBülent'ten tekrar bahsettiğinden beri 2 maçta 2 yenilgi aldı. Geçen hafta yenilginin nedeni olarak sıcak havayı göstermişti, bu hafta rakibimiz yarım pozisyon(!) bulup 2 gol attı dedi. Halbuki ben TürBülent'in bir süre servis dışı kalmış olabileceğini geçen hafta tahmin etmiştim. Acilen tamir etsinler, yoksa Sivasspor Şampiyonlar Ligi'ne de gidemeyecek. Yazımı sonlandırırken büyük Türk futbol düşünürü Bülent Uygun'dan bir alıntı yapmak istiyorum, hem de imla hatalarını bile düzeltmeden:

"Adalet adalet diye bağıran adaletsizlerin yanında durmaktansa, adaletsizce ölmeyi tercih ederim. Gerçek adaletinde kendi vicdanları olduğunu bilmeyenlerede güler geçerim..!"

Hiç yorum yok: