13 Mayıs 2009 Çarşamba

10 Yıl Sonra

arifkaç

"44. dakikaydı. Ümit Davala'nın pasıyla topla buluştum, Bir an önce golü yapmak istiyordum. Ofsayt mı değil mi tereddütü yaşadım. Bir anda sol ayağıma alıp tek vuruş yapmak istedim. Açıkcası sol ayağımın iyi olmadığını orada öğrendim. Pozisyonun hemen ardından devre bitti. Soyunma odasına giderken bir gölgenin bana yaklaştığını gördüm. Bir baktım hoca yanımda. Bana "Senin sol ayağın var mı ki vuruyorsun?" dedi. Ben de "Hocam ben atmak istemez miyim?" dedim. Hepimiz çok heyecanlıydık, hocaya gözükmemek için soyunma odasında pek durmadım."

Bahsi geçen pozisyon hepimizin hatırlayacağı gibi 17 Mayıs 1999'daki UEFA Kupası finalindeydi. Gerçi Arif Erdem müthiş anlatmış ama, kaçan o golü tekrar izleyip gülümsemek isteyen, "Hakan'a verse kesin goldü." demek isteyen varsa:

http://www.youtube.com/watch?v=X0486VD7eAM

1 yorum:

Furkan Haydar dedi ki...

Sağa bıraksa gol olması işten bile değil.