27 Şubat 2009 Cuma

Bülent Korkmaz Effect

Arda'nın sezonun genelini ikiyle çarpan oyununu, Barış'ın deli dana gibi her yere saldırmasını ve ikili mücadelelerde kendini yere atması yerine rakibi sertlikle yıldırmasını, Hakan Balta'nın sakatlık sonrası beklenenin üzerine çıkması.
Bütün bunlara genel olarak B.K Effect diyebiliriz sanırım.

maç içinden üç dip notum olacak yalnız

1- Meira- Bu adam için söylenen rakamlar veriliyorsa satılsın. Paf takımın yıldızı Semih de bu adam kadar oynar gibime geliyor, ve lütfen bana "abi adma iyi top çıkartıyor" ileri argümanını yapmayın kardeşim, verilen parya yazık lan en azından yeni bi defans kazanır Gs.

2- Barış Özbek'in saçları?
? koydum çünkü ne diyicem bilemedim. ilk başta bıçkın delikanlı saç dikilmesiydi, sonra o saçların önü düştü tek gözü kapadı neredeyse emo oldu, 2. devrede de önce kuaför çırağı sonra da alamancı stiliyle göz doldurdu. Arif Erdem ve tayfası neden millete 3 numara makine ile girişiyormuş şimd anladım.

3- Sabri
Fransız kanalından izliyordum maçı, adamlar zaten bizdeki "oo ömer abi" gibi anlatıyorlardı maçı, bi pozisyonda dikkat sabri dediler, sabri yuvarlanan topu gene kale arkası üst blok f-4 e yolladı adamlar güldüler falan. ben de dedim ki bu adam gene B.K.E effect yüzünden gaz anladık amaa... derken sabri'nin olay şutları geldi, ilkinde defans durdurdu, sonra kaleci çeldi -fransız spikerler uffff diye bağırdılar çok komikti haliyle :)-
ve o an... tamam defansa çarpıp girdi top, ama topu fezaya yollamaması bile bir gelişmeyken gitti gol oldu. adam golden sonra ne güzel güldü be. gene söylediğimi söylüyorum, çok koşan iyi bir yedek bek olur kendisinden o kadar, fazlasını beklemek ona ayıp olur. tebrkler sabri

Hiç yorum yok: