19 Aralık 2008 Cuma

CL kuraları

Chelsea-Juventus ( Son dakikalara kalır cidden karar veremedim Chelsea alır diyelim)
Piero abi'ye yazık olmasını istemiyorum, Chelsea de pek sağlam durmuyo ama nedense Chelsea alır gibi geliyor.
Villarreal-Panathinaikos (Nihat sağlam dönsün Pana sayesinde güzel başlangıç yapsın)
Villareal'in artık sınıf atlama vakti geldi, atlasın şu sınıfı
Sporting-Bayern Münih( ballı Bayern)
Atletico Madrid-Porto( Porto'nun şansı bi yere kadar Atletico alır)
Porto'ya o kadar kıl oldum ki buaralar-sebepsiz diyelim :)- Atletico yardırsın istiyorum.
Lyon-Barcelona( Lyon'luların suratı gördünüz mü Barça çıkınca, yazık adam kalp krizi geçiriyordu :)) Lyon'a da yazık oluyor sürekli Barça Barça.
Real Madrid-Liverpool (Pool alır ama Real de kolay teslim olmaz toparlanırlar o zamana biraz daha) Torres'e de gün doğdu :)
Arsenal-Roma( Arsenal alır diyorum ama bu da son dakikalara kalabilir) Roma'yı çözemedim Arsenal'in saçma defansı sürünmeye devam ederse Roma'nın şansı Arsenal'le bir ama ben gene de Arsenal diyorum.
Inter-Manchester United( kimle konuştuysam inter dedi ama bence Manred alır) Mourinho'ya Allah'ın sevdiği kuluymuş istedği oldu, "Düzgün takımla oyniyalım ya sıkıldım" dedi, Sir Alex'e çarptı. Manred'e saygımız büyük, Manred alır.

Kuralar çok sağlam olmuş geçen seneki spekulasyonlardan sonra.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

2 sene öncenin yarı finalisti Villareal sınıf atlamış durumda zaten

Adsız dedi ki...

en güzel bloğumun anasını siktiler
orospu çocuğudur bütün sivrisinekler