11 Aralık 2008 Perşembe

Alex

Kiev-UEFA şansı-Volkan. Hepsini geçtim artık takıma üzülmeyi geçtim. Maldonado kırmızıyı gördüğündeki surat ifadesine sinirden yarılınca takmamaya başladım kafama bu sezonu, belli işte hiç bir şey olmayacağı. Ama milletin Alex'e sallamasına dayanamayıp yazmaya başladım- ben de farkındayım çok ara verdik blog'a bunu da düzeltmek gerek-. Efendim dünya futbolunda Alex'e yer yokmuş falan falan. Yerinde oynatıldığında 20 gol 15 asist yapan adamdan bahsediyoruz, kaptan olduktan sonra kendini paralayan adamdan bahsediyoruz, geçen sezonun CL'de çeyrek finalde elendiği halde asist kralından bahsediyoruz. Ekşi'de bu durumla ilgili en güzel yorumu hayhay nickli suser yapmış:
"dünyada artık bu tip oyuncu yokmuş..geçen sene alex soktu o dünya futboluna kafasını...hepimiz izledik hepimiz gördük di mi...1 senede mi değişti lan dünya futbolu...."
Avrupa'da fark yaratmak istiyorsan mecbursun Alex'e, ligde 7 8 kişi defans yapan takıma karşı mecbursun Alex'e. Ali Bilgin kuratıcak di mi oyunu Alex'in yerine. Kendini bilmeyen bi teknik adam, kendini kaybetmiş bi başkan, kim olduğu belirsiz topçular yüzünden harcanıcak adam değil Alex.
(Yalnız Maldonado konusunda bize nasıl bi kazık attığını anlamadım Alex'cim, hoş kazık da sayılmaz "Türkiye'de onun mvevkiisin de onun gibi oyuncu yok" derken seni biraz yanlış anlamışız.)

Hiç yorum yok: