14 Kasım 2008 Cuma

Nihat Doğan'ın sineması şimdi başlıyor

Ekşi sağolsun bir çırpıda topladıklarım bunlar. Vize dönemi sıkıldıkça bunlara sarıyorum, süper moral oluyor, deneyiniz.


- "eğer ruhlarımızı ortaya koyacaksak, senin ruhun ve benim ruhum ortaya gelecekse, allahımın üstüne yemin ederim ki senin ruhun benim ruhumun önünde diz çöker, tövbe ister."

- "bu bir savaştır ve benim de bu savaş filmindeki rolüm sakat sinektir."*

- "size yemin billah ederim, ben adamı var ya sinek gibi ezerim."

- "ben kendimi allah'a teslim etmişim. bizimle oynayan allah'la oynar. bize savaş açan allah'a savaş açar. benim kırmızı çizgilerim var. namusum, şerefim, onurum, gururum ve de inancım allah'ım. bu 5 tane çizgiye bir ihlal olursa o zaman karşılarında bir ordunun içine dalacak cesarette bir aslan görürler"

- "beni gözünüze kestirebilirsin. allah'ı nasıl yeneceksin? allah'a senin gücün yetecek mi? ben bir aynayım, kim bana nasıl bakarsa bende kendisini öyle görür. ben kimsenin elini öpmem bu sektörde. kimsenin eteğini öpmem. kimseye yalamalık yapmam, kimseye de yalakalık yapmam."

- "halkın idolü, robin hood olacağım. başbakanlıktan, liderlikten bahsediyorum."

- "prensip olarak ikinci üçüncü şahıslar hakkında konuşmuyorum. bana beni sorarsanız çok sevinirim."

- "hayatımda karşılaştığım sahte okeylere karşı 30 yaşımda bir delikanlıyım."

nihat doğan sinemasında replikler asla unutulmaz

"benim gözlerimdeki ışıktan korkuyorlar, benim sizden aldığım ışığı yansıtmamdan korkuyorlar. nihat doğan'ın yanında olan onun ışığını alır. her kim ki nihat doğan'ın uzağına düşer vallahi de billahi de karanlıklar içinde kalır... "

"şimdi bazı arkadaşlarımız film çekiyor, yönetmenlik (%99,9 mahzun kırmızıgül'den bahsediyor) yapıyor. oysa bir tek yönetmen vardır, o da (eliyle yukarıyı işaret ediyor) allah'tır. bizler ise sadece birer figüranız. bizim yönetmenlikle işimiz olmaz."

"benim önüme trilyarlar serseydiniz. siz sahte okeyler size cok tesekkür ediyorum."

1 yorum:

Sarp dedi ki...

adam kafayi yemis iste,sorunlu bebe :)